Тема: Як ми дружно жили в рукавичці
Мета: актуалізувати
знання, отримані у процесі навчання, засобами гри; сприяти розвитку творчих
здібностей учнів;розвивати вміння реалізовувати себе в конкурсах; вправляти в
умінні заперечувати неправильні судження, доводити свої думки; розвивати
зв'язне мовлення, логічне і доказове мислення, пам'ять, увагу винахідливість.
виховувати зосередженість, самостійність у виконанні завдань, рольових іграх.
Обладнання:макет рукавички,
аудіосупровід, маски персонажів.
Хід заходу
Учитель.
Привітання. Знайомство.
-
Діти, ви любите
казки?
-
А які казки ви
знаєте?
-
Відгадайте, з якої
це казки: «Йшов дід лісом, а за ним біг собачка. І загубив дід …
-
Правильно, це казка
«Рукавичка». І сьогодні ми з вами не тільки послухаємо цю казочку, ай побуваємо
в ній. Кожен із вас виконає роль якогось героя із цього твору. Але казка буде
незвичайна.
(Макет Рукавички
на площі. Входять казкар і вчитель.)
Казкар. У маленькій
рукавичці дуже,
дуже мало місця. Та живемо ми у ній, в рукавичці у
своїй.
- Не варто Назви плутати, громадо! Це стара народна казка. Слухайте її, будь ласка.
- Не варто Назви плутати, громадо! Це стара народна казка. Слухайте її, будь ласка.
(Звучить музика,
входить Ведмідь.)
Ведмідь. Десь на стежечці у лісі загубив
я рукавицю. Заглядав туди й сюди — Як її мені знайти? (Ведмідь
іде шукати рукавицю)
( Звучить музика. З'являються
мишенята.)
Мишенята. —Пі-пі-пі, що
тут за дірка? Ой, яка м'якенька нірка! Прогриземо тут віконце, Хай
до нас загляне сонце!
Вчитель. Та не знали наші
мишки, що рукавичка не проста, а чарівна.
От рукавичка і говорить
до мишок людським голосом.
-
Спочатку виконай
завдання!
1.
Дидактична
гра «Хто знає,нехай відповідає».
. Який сьогодні
день тижня?
. Яка пора року?
. Місто, в якому ми
живемо?
. Які кольори
українського прапора?
. Планета, на якій
ми живемо?
. На що
перетворюється вода взимку?
. Скільки вух у
двох зайців?
Вчитель. Добре впоралися із
завданням, і рукавичка пустила мишенят до себе погрітися.
Казкар. —І маленькі сірі
мишки влаштували собі ліжка. —І віконце, і комірку, схоже щоб було на нірку.
(Звучить музика,
вбігають зайченята.)
Зайченята. Ми веселі зайченята, Дуже любимо стрибати.
—Ой, який гарненький дім! Чи живе хтось в домі цім?
—Ой, який гарненький дім! Чи живе хтось в домі цім?
( Із рукавички визирають
мишенята)
Мишенята. Нірка наша! Відійдіть!
Зайченята. Дуже просимо, пустить! Ми вам будемо годить!
Мишенята. Ну, ходіть вже, де вас діти. Разом веселіше жити.
Зайченята. Дуже просимо, пустить! Ми вам будемо годить!
Мишенята. Ну, ходіть вже, де вас діти. Разом веселіше жити.
Вчитель. Тут озвалася рукавичка: «Всі ви знаєте, що
зайченят вважають боягузами. А
уявіть, що зайченята з'їли чарівну морквинку і стали найсміливішими. Що
станеться в лісі?
А зараз пограємо в гру «Навпаки»
. чорний-білий
; . близько-далеко ; плакати-сміятися; іти-стояти;
нагорі-внизу;
відкрити-закрити;
хороший-поганий;
маленький-великий;
весело-сумно; ніч-день; спускатися-підніматися; короткий-довгий.
Вчитель. Впустили і зайчика.
(Зайченята заходять до рукавички.)
Казкар. — На галявці
день за днем в рукавичці ми
живем. —Хоч мала вона й тісненька, це для нас єдиний
дім.
(Звучить музика.
З'являються лисички.)
Казкар. По доріжці йдуть лисички, потомились
у них ніжки.
Лисички. В рукавичку нас пустіть! Хочемо із вами
жить!
Вчитель. Знов озвалася
рукавичка: «Заходьте, але спочатку треба порахувати предмети».
Дидактична гра «Паралельний рахунок предметів»
(Перед дітьми
кілька рядків карток із зображенням предметів. Діти повинні послідовно рахувати
предмети таким чином; один ведмедик, одна ялинка, одне яблуко, два яблука, два
ведмедики, три яблука і т. д.)
Казкар. І руденькі дві
сестрички теж
залізли в рукавичку.
(Музика. Ідуть
вовки. )
Вовки. Ми вовки, вовки, вовки, Всіх хапаєм за боки.
Гей, а хто у рукавиці? Хто вовків тут не боїться?
Звірі. Мишенята! Зайчики!
Лисички! Йдіть
до нас у
рукавичку!
Вовки. Що ж ми будемо
робити?
Звірі. Рукавичку боронити! Це — єдина наша
хата, страшно
нам її втрачати.
Вовки. Добре, добре, не тужіть, Будем ми вас боронить!
Вчитель. Ізнов озвалася
рукавичка: «Заходьте, тільки треба спочатку виконати завдання».
Дидактична гра «Заборонене слово»
(На запитання не
можна відповідати запереченням «ні»)
. Ти спиш у ванні?
. Сніг білий?
. Ти вмієш літати?
. Ти вмієш
ремонтувати телевізор?
. Ти любиш
солодощі?
. На вулиці літо?
. 4 менше ніж 1?
. Тиждень
складається із семи днів?
. Лід гарячий?
. Цукор солодкий?
. У трикутника
чотири сторони?
( Ідуть у рукавичку. )
Казкар. — В рукавичці
стало тісно. Вже нема де і присісти.
—Та куди ж іти звірятам, де новий їм дім шукати?
—Та куди ж іти звірятам, де новий їм дім шукати?
(Звучить музика.
Входить кабан.)
Кабан-іклан лісом блукав,
Він собі нових друзів
шукав.
Минув ялинку невеличку
І натрапив на рукавичку.
Кабан. Хрю-хрю-хрю! Що у вас тут — рукавичка,
чи
хатинка невеличка? Якщо хатка, то пустіть, бо
мені нема де жить!
Звірі. Так, кабанчику, це хата, Та нема вже де
і стати.
Кабан. Ой, пустіть
хоч на поріг, бо
уже не чую ніг! Дуже прошу!
Звірі. Що ж робити?
Вже заходь, та й будем жити.
Вчитель. Знов озвалася
рукавичка: «Спочатку треба виконати завдання»
Дидактична гра «Хто більше?»
Мишка (яка?)-
маленька, сіренька, прудка.
Зайчик – білий,
боязливий.
Лисичка – руда,
хитра, пухнаста.
Вовчик – сірий,
злий, лютий, хижий.
Кабан – великий,
товстий.
(заходить у
рукавичку)
Казкар.—У
маленькій рукавичці Миші, зайці і лисички, два
вовки, кабан сидить... Коли раптом йде Ведмідь.
Ведмідь. Загубив я
рукавицю. Ось вона лежить, дивіться! Та у ній малі звірята! Ого-го, як вас
багато!
Казкар. Налякалися
малята, почали
його благати.
Звірі. Не бери її від нас! Хто хатиночку нам
дасть? Ти великий, сильний, дужий — Поможи нам, любий друже!
Казкар. Наш ведмедик
слухав, слухав І потилицю все чухав...
Ведмідь. От халепа! Що
ж робити? Вас не можна тут лишити... Всім вам я збудую дім, Вам не тісно буде в
нім.
Казкар. І звіряточка веселі , стали
жить в новій оселі.
Вчитель. А ми живемо дружно? У нас дружна сім'я? Хто
до неї входить?
Вірш «Ми одна сім'я»
Ми одна сім'я:
він,вона, і ти, і я.
Посміхнись тому,хто
справа,
Посміхнись тому, хто
зліва,
Ми одна сім'я.
Ми одна сім'я: він,
вона, і ти, і я.
Ущипни того, хто
справа,
Ущипни того, хто зліва,
Ми – одна сім'я.
Вчитель. Зараз ми пограєм у гру „Початки і кінцівки". Я починаю, а ви закінчуйте.
Вчитель. Зараз ми пограєм у гру „Початки і кінцівки". Я починаю, а ви закінчуйте.
—Книга вчить (як на світі жить).
—Хто багато читає, (той багато знає).
—Мудрим ніхто не вродився, (а навчився).
—Розум без книги, - (як птах без крил).
—Хто багато читає, (той багато знає).
—Мудрим ніхто не вродився, (а навчився).
—Розум без книги, - (як птах без крил).
1 учень.
У цьому році Перший раз
Пішов я в школу в підготовчий клас,
І першим в класі з того дня
З'являтись став до школи я.
У цьому році Перший раз
Пішов я в школу в підготовчий клас,
І першим в класі з того дня
З'являтись став до школи я.
2 учень.
Дивуються навколо друзі,
І мама, і тато:
- Чому це ти до школи
Так любиш поспішати?
Дивуються навколо друзі,
І мама, і тато:
- Чому це ти до школи
Так любиш поспішати?
3 учень.
Бо хочу, щоб у класі
учительку щоразу,
Щоранку і щодня
стрічав найпершим я.
Бо хочу, щоб у класі
учительку щоразу,
Щоранку і щодня
стрічав найпершим я.
4 учень.
Учать мами: рибку — плавать,
Звіра — бігать, птиць — літать,
А дітей навчає вчитель
Все уміть, багато знать.
Учать мами: рибку — плавать,
Звіра — бігать, птиць — літать,
А дітей навчає вчитель
Все уміть, багато знать.
Діти виконують пісню „Вчатьу школі" муз. В. Шаїнського, сл. М.Пляцьковського.
5 учень.
Ми у школі вже прижились
Правил добрих ми навчились
Ось послухайте ви їх,
І дотримуйтесь усіх.
Ми у школі вже прижились
Правил добрих ми навчились
Ось послухайте ви їх,
І дотримуйтесь усіх.
6 учень.
Десять правил у нас є,
Перше правило — учитись,
Друге правило — трудитись
І відстаючим помагать.
Десять правил у нас є,
Перше правило — учитись,
Друге правило — трудитись
І відстаючим помагать.
7 учень.
Бути чесним і правдивим
Третє правило у нас.
Бути другом незрадливим:
Клас за тебе, ти — за клас.
Бути чесним і правдивим
Третє правило у нас.
Бути другом незрадливим:
Клас за тебе, ти — за клас.
8 учень.
Мудре правило четверте:
Знай і меншим розкажи,
Наполегливо й уперто
Економ і бережи
Парту, книгу, стіни, воду
—Це наказ твого народу.
Мудре правило четверте:
Знай і меншим розкажи,
Наполегливо й уперто
Економ і бережи
Парту, книгу, стіни, воду
—Це наказ твого народу.
9 учень.
П'яте правило: читати,
Малювати і співати,
Гратися з товаришами
I дружити з малюками.
П'яте правило: читати,
Малювати і співати,
Гратися з товаришами
I дружити з малюками.
10 учень.
Решта правил — по порядку:
Вранці стали на зарядку.
Потім вмились, одягнулись,
Перед дзеркалом всміхнулись,
Все — по формі, ладно, чисто,
Вирушаєм в школу ми.
Решта правил — по порядку:
Вранці стали на зарядку.
Потім вмились, одягнулись,
Перед дзеркалом всміхнулись,
Все — по формі, ладно, чисто,
Вирушаєм в школу ми.
11 учень.
Вставайте дружно кожен раз,
Коли учитель входить в клас!
Вставайте дружно кожен раз,
Коли учитель входить в клас!
12 учень.
Вже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ти часу не гай,
Працювати починай!
Вже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ти часу не гай,
Працювати починай!
13 учень.
Спитає вчитель, треба встати,
Дозволить сісти — тихо сядь.
Спитає вчитель, треба встати,
Дозволить сісти — тихо сядь.
14 учень.
Сказати хочеш — не кричи,
А тільки руку підніми.
У школі парту бережи,
На ній ніколи не лежи.
Сказати хочеш — не кричи,
А тільки руку підніми.
У школі парту бережи,
На ній ніколи не лежи.
15 учень.
А щоб урок минав не марно,
Сидіти треба рівно, гарно,
І не крутитись на уроках,
Як той папуга чи сорока
А щоб урок минав не марно,
Сидіти треба рівно, гарно,
І не крутитись на уроках,
Як той папуга чи сорока
Вчитель.
Коли говориш — не ... (кричи)
Слів поганих — не ... (вживай)
На всі боки — не ... (крутись)
У вічі співрозмовнику ... (дивись)
Говори спокійно, чемно.
Спілкуватись тоді буде ... (приємно)
Коли говориш — не ... (кричи)
Слів поганих — не ... (вживай)
На всі боки — не ... (крутись)
У вічі співрозмовнику ... (дивись)
Говори спокійно, чемно.
Спілкуватись тоді буде ... (приємно)
Вчитель: Молодці! Правила школярика
ви засвоїли.
- Здолати труднощі
зумій. Своє завдання зрозумій, Що лише той учитись
зможе.
Хто власні ліньки переможе.
- Сподівагаємося
що ви наполегливо здобуватимете знання, гарно вчитиметеся.
Бож
всім відомо, що Знайко по дорозі біжить, а Незнайко в бур'янах лежить.
Вчитель:
Вільні діти вільної країни!
Вчиться наполегливо щодня.
Щоб кувать майбутнє України
Всім здоров'я треба і знання.
Вільні діти вільної країни!
Вчиться наполегливо щодня.
Щоб кувать майбутнє України
Всім здоров'я треба і знання.
1 учень.
Сьогодні радісно, щасливо нині
Складаєм дяку вчительці, батькам.
Ми український цвіт, ми—діти України
І будемо трудитись, вірте нам!
Сьогодні радісно, щасливо нині
Складаєм дяку вчительці, батькам.
Ми український цвіт, ми—діти України
І будемо трудитись, вірте нам!
2 учень.
Ми прийшли до школи, діти,
Щоб учитись і дружити.
Щоб книжки складні читати .
І усе на світі знати.
Ми прийшли до школи, діти,
Щоб учитись і дружити.
Щоб книжки складні читати .
І усе на світі знати.
3 учень.
Ми усі прийшли до школи:
Щоб, як кажуть у казках,
Зоряним у нас був шлях.
Ми усі прийшли до школи:
Щоб, як кажуть у казках,
Зоряним у нас був шлях.
4 учень.
Тож усі ми неодмінно
Вчитись будемо відмінно
Нехай знають наші мами -
Всі ми станемо зірками!
Тож усі ми неодмінно
Вчитись будемо відмінно
Нехай знають наші мами -
Всі ми станемо зірками!
5 учень.
В музиці, в літературі
В математиці, в культурі.
Хто у чому.
А таки — Ми засвітимо зірки!
В музиці, в літературі
В математиці, в культурі.
Хто у чому.
А таки — Ми засвітимо зірки!
Вчитель. Правильно
діти. Кожен повинен у своєму житті засвітити власну
зорю.
Людина у світ приходить
для добра. І кожного дня повинна це
добро творити, жити
яскраво і світло, чесно і праведно, щоб засвітити свою зірочку, щоб здійснити
свої мрії.
Тому сьогодні кожен з вас зроблену зірочку своїми руками розмістить її на зоряному небі нашого класу і нашої школи. І запам'ятайте, що коли підростете, то ваша зірочка обов'язково повинна засвітитися, щоб освітити комусь шлях, вона повинна горіти яскраво, весело.
У добрий час, мої любі , вчиться наполегливо, не бійтеся труднощів, долайте їх, нехай засвітяться нові зірки добра любові, і збудуться у майбутньому ваші світлі зоряні мрії.
Тому сьогодні кожен з вас зроблену зірочку своїми руками розмістить її на зоряному небі нашого класу і нашої школи. І запам'ятайте, що коли підростете, то ваша зірочка обов'язково повинна засвітитися, щоб освітити комусь шлях, вона повинна горіти яскраво, весело.
У добрий час, мої любі , вчиться наполегливо, не бійтеся труднощів, долайте їх, нехай засвітяться нові зірки добра любові, і збудуться у майбутньому ваші світлі зоряні мрії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий